Νίκος Γκουράρος Previous Post Πατριαρχικό γράμμα προς τον Λυκούργο Αγγελόπουλο και την ΕΛΒΥΧ για συμμετοχή της χορωδίας στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας στο Κίεβο Next Post Η πατρότητα της θεωρητικής προσέγγισης της πορείας του Δευτέρου ήχου “κατά διφωνίαν ομοίαν” – Εισαγωγή εις το Θεωρητικόν και Πρακτικόν της Εκκλησιαστικής Μουσικής – Γεώργιος Κωνσταντίνου
ΝΕΑ16 August 2024 H Διδασκαλία της Βυζαντινής Μουσικής στο Άγιον Όρος – Μαθήματα Γέροντος Διονυσίου Φιρφιρή - Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 Πολεμικό Μουσείο Αθηνών Read More
ΜΕΛΕΤΕΣ4 June 2024 Εισαγωγικά – Εισαγωγή εις το Θεωρητικόν και Πρακτικόν της Εκκλησιαστικής Μουσικής – Γεώργιος Κωνσταντίνου Read More
ΜΕΛΕΤΕΣ4 June 2024 Η αποτύπωση των μελωδικών κλιμάκων στα θεωρητικά συγγράμματα – Εισαγωγή εις το Θεωρητικόν και Πρακτικόν της Εκκλησιαστικής Μουσικής – Γεώργιος Κωνσταντίνου Read More
ΜΕΛΕΤΕΣ4 June 2024 Η πατρότητα της θεωρητικής προσέγγισης της πορείας του Δευτέρου ήχου “κατά διφωνίαν ομοίαν” – Εισαγωγή εις το Θεωρητικόν και Πρακτικόν της Εκκλησιαστικής Μουσικής – Γεώργιος Κωνσταντίνου Read More